گردشگری

برندسازی آب‌های درمانی اردبیل در سطح بین‌المللی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: سازماندهی شبکه آب‌های درمانی می‌تواند نقطه آغازی دوباره برای برندسازی آب‌های درمانی اردبیل در سطح بین‌الملل باشد.

به گزارش سَس نیوز، حسن محمدی ادیب بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازماندهی شبکه آب‌های درمانی کشورهای عضو اکو پیشنهاد اردبیل بود، اظهار کرد: آب‌های درمانی اردبیل در سطح بین‌الملل برندسازی می‌شود.

وی با اشاره به تعیین اردبیل به عنوان مرکز راهبردی آب‌های درمانی در کشورهای عضو اکو افزود: این تصمیم در نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو به تصویب رسید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های چشم‌گیر استان در حوزه آب‌های درمانی، زمینه سرمایه‌گذاری‌های جدی در این حوزه وجود دارد و اداره کل میراث‌فرهنگی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای حضور در استان استقبال می‌کند.

محمدی ادیب ادامه داد: نخستین سمینار گردشگری سلامت نیز در همین راستا و به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت و آب‌های درمانی استان در سطح بین‌المللی برگزار و مورد توجه قرار گرفت که نشان دهنده جایگاه اردبیل در این حوزه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: کارهای مشترکی با کشورهای مختلف از جمله ترکیه و سایر کشورهای همسایه و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای فصل گردشگری پیش رو در حال انجام است تا شاهد افزایش گردشگران ورودی به استان باشیم.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عناوین محبوب

بالا