میراث فرهنگی

ضرورت آمادگی دستگاه‌های خدماتی در ایام نوروز

فرماندار ویژه شهرستان میانه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان بر لزوم آمادگی دستگاه‌های خدماتی میانه در ایام نوروز تأکید کرد.

به‌گزارش سَس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، محمدباقر هنربر روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ضمن تأکید بر آمادگی بیش از پیش دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز گفت: تکریم گردشگران ورودی به شهرستان و پاسخگویی به مردم از اولویت‌های اساسی دستگاه‌های خدمات رسان و کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر در ایام نوروز است.

فرماندار ویژه میانه ادامه داد: نظارت و کنترل قیمت اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان توسط تیم‌های مشترک بازرسی دستگاه‌های متولی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او گفت: باتوجه به افزایش ترددها در ایام‌ نوروز، حضور پررنگ و مستمر پلیس‌راهور در محورهای مواصلاتی شهرستان میانه در کاهش نرخ تصادفات جاده‌ای بالاخص در شرایط جوی نامساعد حائز اهمیت فراوانی است.

هنربر گفت: تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان و همچنین مسائل مربوط به چهارشنبه آخر سال، از موضوعات مهم دیگری‌ست که  اجرا و ادای صحیح آن، نیازمند آمادگی و هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عناوین محبوب

بالا