آخرین اخبار

هواداران پرشور تراکتور زیبایی آفریدند

سَس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر : نتیجه صفر بر صفر مساوی شد؛ اما اگر معیار بازی دیروز تراکتور و سپاهان را فهم، شعور و فرهنگ هوادارانش در نظر بگیریم، برنده بلامنازع و قطعی، هواداران پرشور تراکتور بودند.

دیدار روز گذشته تراکتور و سپاهان در حالی برگزار شد که بیش از ۱۰۰ هزار هوادار تراکتوری، خود را نه‌تنها از اقصی نقاط استان، بلکه از دورترین نقاط کشور به ورزشگاه یادگار امام خمینی (ره) رسانده بودند و پرچم سرخ تراکتور را، زبان مشترک یکدلی و اتحاد قرار دادند.

شاید بازی‌های تراکتور، یکی از معدود صحنه‌های عشق و علاقه واقعی مردم باشد که داوطلبانه و خودجوش در صحنه حاضر می‌شوند و برای تشویق تیم مورد علاقه‌شان از جان مایه می‌گذارند.

هواداران پرشور تراکتور زیبایی آفریدند و کاپ فرهنگ بردند

اما مصاف روز گذشته تراکتور-سپاهان صحنه‌های زیبا کم نداشت؛ هواداران پرشور ذکر حیدر حیدر را ورد زبان خود کرده بودند و بارها با همین ذکر، از امیر مؤمنان برای تیم‌شان موفقیت خواستند که در نوع خود، صحنه‌ای کم‌نظیر از تلاقی فرهنگ، ورزش و دین است.

علاوه بر این، روز گذشته «آذربایجان، سنه قربان…» که از مداحی‌های ماندگار مهدی رسولی است، بارها و بارها بر زبان تراکتوری‌ها جاری شد.

پرشورهای سرخ‌پوش، همچنین با بلند کردن تصویر شهید باکری و ستارخان که هر دو از اسطوره‌ها و قهرمانان ملی و به ویژه این خطه هستند، در کنار تشویق و ایجاد فضایی پرشور، یادآور شدند که چنین فرهنگ و اصالتی را از کدام گذشتگان به ارث برده‌اند که این صحنه نیز بسیار مورد توجه رسانه‌ها و عکاسان حاضر قرار گرفت.

دیروز در زمین، نتیجه صفر بر صفر مساوی شد؛ اما اگر معیار بازی دیروز تراکتور و سپاهان را فهم، شعور و فرهنگ هوادارانش در نظر بگیریم، برنده بلامنازع و قطعی، هواداران پرشور تراکتور بودند.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عناوین محبوب

بالا