محیط زیست

مازوت سوزی نیروگاه حرارتی بناب بدون توجه به آلودگی محیط زیست

تنیس ویمبلدون از ۲۷ ژوئن با حضور ۱۲۸ تنیسور در نمودار اصلی آغاز شد. در واقع این ۱۲۸ نفر به دو گروه بالای جدول و پایین جدول تقسیم شده اند. ۶۴ نفر اول در لیست بالا و ۶۴ نفر بعدی در لیست پایین.

Photo: Shutterstock

به گزارش خبرنگار سَس نیوز، هیچ جلسه مخاطرات طبیعی/ نطق نماینده بناب در مجلس و هشدارهای محیط زیستی و خبرگزاری و رسانه ها نتوانستند جلوی مازوت سوزی نیروگاه حرارتی سهند بناب را بگیرد.

مازوتی که در نیروگاه های مصرف میشود ۷برابر استاندارهای جهانی آلوده کننده تر است
آلودگی که این مازوت ایجاد می‌کند ۱۰۰%باعث ایجاد سرطان در افراد میشود

انبارهایی که پر از مازوت هست و حتی اماراتی که قبلاً از ایران مازوت می‌خرید بدلیل ایجاد آلودگی راضی به خرید از ایران نیست.

حال این سوال پیش می‌آید وقتی که مازوتی که در ایران تولید میشود و ۷برابر استاندارهای جهانی آلودگی و سبب انواع بیماری و سرطان میگردد چرا آقایان کوچکترین ارزشی برای جان مردم قائل نیستند.

۱۲شهر در کشور داریم که مازوت در آنها سوزانده می‌شود و #شهرستان_بناب بواسطه نیروگاه حرارتی که در آن هست نیست جزو آلاینده های شهری ست بطوری که شهرستان بناب در جمع شهرهای رتبه اول سرطان در آذربایجان شرقی ست

اگر آقایان علت مازوت سوزی را مشکل در تامین برق میدانند ایران دومین کشور تولید کننده گاز در دنیاست آیا ما نمی‌توانیم از گاز برق تولید کنیم؟؟!

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عناوین محبوب

بالا