میراث فرهنگی

طی بازدید وزیر میراث فرهنگی از بناب سهم این شهرستان از اعتبارات دولتی چه بود

سهم بناب از اعتبارات میراث فرهنگی کشور در طی بازدید وزیر میراث فرهنگی و گردشگری کشور چه بود؟

به گزارش خبرنگار سس نیوز، طی بازدید وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از شهرستانهای بناب، مراغه و ملکان و لیلان یک تابلو متفاوت از تخصیص اعتبارات کشوری برای هریک از این شهرستانها در نظر گرفته شد که متاسفانه در این بین سهم شهرستان بناب از این اعتبارات دولتی تقریبا صفر بود.

🔻نبود یک برنامه مدون برای تدوین طرح های گردشگری و پیشنهاد کارگاههای مرمتی و برنامه ریزی برای تملک آثار تاریخی از جمله عوامل مهمی است که میراث فرهنگی شهرستان بناب را در یک رکود بی سابقه قرار داده است.

🔻بازدید دکتر سید رضا صالحی امیری از #شهرستان_بناب که در جهت افتتاح یک رستوران سنتی گردشگری آرمین/ شخصی ساز و افتتاح #جشنواره_هفتمین_کباب بناب صورت گرفت بدون تخصیص هیچ اعتبار دولتی از طرف میراث فرهنگی کشور روبرو گشت

🔻 این درحالی بود که ایشان در طی بازدید از طرحهای گردشگری و آثار باستانی شهرهای #مراغه، #ملکان و #لیلان از تخصیص اعتبارات چندین میلیاردی به آثار تاریخی و طرحهای گردشگری این شهرستان ها خبر داد.
🔻این مقام عالی دولت در شهرستان مراغه خواستار رسیدگی و هموار کردن مشکل طرح‌های گردشگری دره گشایش، شورسو و غار هامپوئل این شهرستان و تخصیص اعتبار برای راه‌اندازی دستگاه آسمان نمای رصدخانه مراغه شد

🔻 در شهرهای ملکان و لیلان نیز ازاختصاص ۴۵۰ میلیارد ریال به حوزه میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی این شهرستان خبرداد.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عناوین محبوب

بالا