ورزشی

تراکتورآذربایجان با هوادارانش هوادار را شکست داد

تیم تراکتور با برتری ۴ بر ۲ مهمان خود هوادار را شکست داد.

تیم تراکتور با برتری ۴ بر ۲ مهمان خود هوادار را شکست داد.

به گزارش سَس نیوز، تیم‌های تراکتور و هوادار از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال شامگاه چهارشنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل هم صف آرایی کردند.

نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان خمز به پایان رسید، دقیقه ۶ الوز با ارسال ضربه کرنر و بعد از برخود توپ با سر عارف آقاسی، گوستاوو با ضربه سر دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد.

با شروع نیمه دوم شاگردان خمز بازی را سرعتی و تاکتیکی آغاز کردند و توانستند ۲ بار دروازه تیم هوادار را به لرزه بباندازند که در ادامه دقایق ۵۲ و ۵۶ به ترتیب توسط رحمان جعفری و میلوش دلتیج گل دوم و سوم نیز به ثمر رساندند تا شادی هواداران تراکتور بیش از پیش شود.

دقیقه ۷۴ رحمان جعفری گل چهارم تراکتور را بدست آورد.

دقیقه ۸۰ بازی امین پورعلی با ضربه ایستگاهی گل نخست هوادار را به ثمر رساند.

دقیقه ۹۰ مهدی باقری گل دوم هوادار را به دست آورد.

تیم تراکتور با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری (محمد آقاجانپور)، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز (میلاد کر)، گوستاوو واگنین (مهدی هاشم نژاد)، سید مهدی حسینی، میلوش دلتیچ (سعید کریم آذر)، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری (امیرارسلان مطهری) وارد میدان شد.

همچنین تیم هوادار با ترکیب علیرضا حقیقی، صایب محبی، داریوش شجاعیان (یونس شاکری)، محمد عباسی، فرهاد زواشی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، امیرحسین بهادر، محمد چهارمحالی (امین پورعلی)، مهدی گودرزی (مهدی باقری) و عبدالکریم اسلامی مقابل تیم میزبان بازی کردند.

تیم داوری این بازی را بیژن حیدری، سید یعقوب حجتی، رحیم حاجیلو، فرهاد امینی و حسین نجاتی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی سبحان پسندیده و کادر فنی تیم هوادار و محمد نادری از تیم تراکتور کارت زرد دریافت کردند.

از حواشی بازی می‌توان به ورود جیمی جامپ به زمین بازی اشاره کرد که با عوامل انتظامی به بیرون ورزشگاه هدایت شد.

تراکتور با برد هوادار ۳۵ امتیازی شده و همچنان در ردت سوم جدول جای گرفته و تیم هوادار با ۱۹ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عناوین محبوب

بالا