فرهنگ و هنر

تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد ملی آموزش هنردر بخش آموزشگاه های آزاد هنری

این روزها در آرایشگا‌ه‌ها زیاد شنیده می‌شود که از موم دائم استفاده کنید تا موهای‌تان دیرتر دربیاید که مسلما قیمت بالاتری هم دارد اما پیشنهاد مناسب این است که برای اپیلاسیون از همان موم طبیعی استفاده کنید.

Photo: Shutterstock

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد ملی آموزش هنردر بخش آموزشگاه های آزاد هنری تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

سَس نیوز،علی محرمی گفت: مهلت ثبت نام در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در بخش آموزشگاه های آزاد هنری تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی افزود: با توجه به برگزاری نخسین المپیاد ملی آموزش هنر و استقبال و درخواست آموزشگاه های آزاد هنری، مهلت ثبت نام در  نخستین المپیاد ملی آموزش هنر  در بخش آموزشگاه های آزاد هنری  تا دوشنبه ۳۱  اردیبهشت ماه  تمدید شد.

علی محرمی” گفت:  نخستین المپیاد ملی آموزش هنر در ایران برای کشف استعدادهای برتر و هدایت آنان به سمت حضور اجتماعی متعهدانه، در قالب مسابقات گروهی و با شرکت تیم های تخصصی هنرجویان مراکز آموزش هنر در سراسر کشور در رشته های مختلف هنری، در سه سطح آموزشگاهی و استانی و ملی برگزار می شود.

وی اهداف المپیاد ملی آموزش هنر را شامل شناسایی، کشف و هدایت استعدادهای هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان،تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری،ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی، ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی، کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزارهای هنری و آموزشی عنوان کرد.

محرمی همچنین با اشاره به موضوعات این المپیاد،‌اظهار داشت: با توجه به ماهیت گروهی و تیمی و رویکرد انسجام‌بخشی فرهنگی و اجتماعی این رویداد، موضوعات المپیاد تحت شعار محوری “یکصدا ایران”  شامل: هویت و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، ایجاد انگیزه و امیدآفرینی، ایجاد شور اجتماعی و تقویت مشارکت‌های عمومی، تحکیم بنیان خانواده، همبستگی ملی و انسجام اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل، مخاطبان المپیاد را شامل هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرجویان هنرستان‌های هنرهای زیبا وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به دبیرخانه المپیاد واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه نمایند.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عناوین محبوب

بالا