ورزشی

رقابت توپ و تور

به زودی کاروان المپیک ایران راهی برزیل می شود و تیم ملی والیبال نیز دو بازی تدارکاتی پیش از آغاز مسابقات در ریو خواهد داشت

مجله فلکس مگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ نصرالله سجادی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی والیبال،اظهار داشت: به زودی کاروان المپیک ایران راهی برزیل می شود و تیم ملی والیبال نیز دو بازی تدارکاتی پیش از آغاز مسابقات در ریو خواهد داشت. بر حسب وظیفه هفته ای یک بار به اردوی تیم های المپیکی سر می زنم و امروز هم در جمع ملی پوشان والیبال حضور یافتم تا از نزدیک با روند آماده سازی این تیم آشنا شوم.
وی ادامه داد: در بعضی از رشته ها مانند کشتی، وزنه برداری و تکواندو شانس بیشتری برای کسب مدال داریم و این رشته ها آمادگی خیلی خوبی برای حضور در المپیک دارند. در رشته های دیگر نیز شانس مدال داریم که یکی از آنها می تواند والیبال باشد اما تیم ملی والیبال در المپیک با حریفان قدرتمندی مسابقه می دهد که همگی سابقه قهرمانی در المپیک، لیگ جهانی و قهرمانی جهان دارند و تیم ملی ایران نخستین تجربه خود را در این رقابت ها خواهد داشت.
معاون وزیر ورزش درباره مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی های المپیک که قرار است چهارشنبه شب در سالن اجلاس سران برگزار شود، گفت: نمایندگان ۵۰ فدراسیون به عنوان جامعه ورزش برای حمایت از رشته های المپیکی در این مراسم شرکت خواهند کرد. مدیران وزارت ورزش و نهادهای مرتبط نیز در این مراسم حاضر خواهند شد و تا این لحظه حضور رئیس جمهوری نیز قطعی است.
وی در پاسخ به این سوال که اگر تیم ملی والیبال در بازی های المپیک مدال کسب کند جوایز این تیم به چه صورتی پرداخت می شود؟ گفت: اگر این اتفاق رخ دهد مانند رشته های انفرادی جایزه می گیرد زیرا فقط یک رشته تیمی از ایران در این دوره از المپیک حضور دارد.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عناوین محبوب

بالا