مسئول رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی از آمادگی شبانه روزی ستاد اجرایی خدمات سفر برای رسیدگی به شکایات و تشویق های گردشگردان از واحدهای گردشگری استان در ایام نوروز ۱۴۰۰، خبر داد.
به گزارش سَس نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، قاسم حسن نژاد روز یکم فروردین ۱۴۰۰ ضمن اعلام این خبر، گفت: «سامانه جامع پاسخگویی به شکایات با شماره ۰۹۶۲۹ بهصورت شبانهروزی در خدمت گردشگران است. هموطنان میتوانند از در صورت داشتن شکایات، انتقادات، پیشنهادات و تشویق هرکدام از تاسیسات و واحدهای گردشگری با این سامانه تماس حاصل کنند.»
او افزود: «سامانه ۰۹۶۲۹ با سامانه جامع اطلاعات گردشگری کشور نیز در ارتباط بوده و ستاد اجرایی خدمات سفر استان با دریافت اطلاعات ثبتی در این سامانه با تجمیع مستندات به شکایات و تشویقات واحدهای گردشگری استان رسیدگی خواهد کرد.»
حسن نژاد اظهار داشت: «جاذبههای تاریخی، طبیعی، مذهبی، موزهها، اماکن اقامتی، مراکز پذیرایی و تفریحی، وضعیت راهها، وضعیت آبوهوا و مسیرهای دسترسی به شهرها و مناطق مختلف کشور و … از جمله اطلاعاتی است که سامانه جامع اطلاعات گردشگری کشور میتواند در اختیار گردشگران قرار دهد.»
پاسخ بدهید